Borenich Gábor ma már Ironman. Postaládámban két hete pihent ez az írás Gábor tollából, ahol a nagyatádi versenyre való felkészülésének egy fontos állomásáról ír. Az elmaradt Balaton Bajnoka torna helyett megtett edzése:

Kedves Sporttársak!

Én megtettem, mert elhittem és igaz már vártam is nagyon - Kropkó Péter után szabadon  a meghirdetett Balaton Bajnoka verseny - mely sajnos ezen a hétvégén is elmaradt -  alapján és bocsánat  a plágiumért, részben a versenykiírásnak megfelelően végigcsináltam a túrát. A nagymaminál előzetesen „lefoglalt” szálláson, ami egyébként 100m-re van a boglári szabadstrandtól, szombaton reggel hét órakor bedepóztam a nagyi teraszán és pontban nyolckor tőle 50m-re lévő stégről elindultam Révfülöp felé, szerintem a víz és az idő abszolút ideális volt és „lett volna” az átúszáshoz, összehasonlítva a tavalyi lavor effektus jobbra-balra zötykölődésével. 55 percnyi úszás után, mikor már kivehetőek voltak a révfülöpi kikötő kontúrjai, fordultam vissza Boglár felé. Közel két órás úszás után értem partot és egy viszonylag gyors átöltözéssel 13 perccel később szálltam kerékpárra és indultam neki a megadott bicikli túrának. Itt azért meg kell jegyeznem, főleg a főútvonalon haladtam, csak 10%-ban vettem igénybe kerékpár utat (de utólag tán az se kellett volna, hiszen majd a felnijeim bánták) így 3 óra 40 perccel később kerekeztem be a tihanyi révhez, ahol egy kis családi segítséggel vettem magamhoz némi táplálékot és italkészlet utánpótlást. Az a húsz perc kompozgatás nagyon jókor jött, majd vissza Boglár, ahol egyenesen fejes a Balatonba, negyedóra lubickolás és átöltözés után jöhetett a futás, amely az előző napon kb. kimért platánsor alatt és a Garmin órám segítségével tisztességesen 21 km-re sikeredett, összesen bő 9 és fél óra alatt, úgy hogy, ha nem is a Balaton, de legalább Boglár bajnokának érezhettem magam.

Ahogy a kiírásban is szerepelt ez egy igen jó felkészülés lehet az Ironmanhez, és ahogy érzékeltem lehet is – természetesen ez csak egy bemelegítő táv a nagy megmérettetéshez képest – de talán még egy kicsit nagyobb hittel, a nagyatádi társak lendületével, valamint a fanatikus szurkolók biztatásával el lehet két hét múlva jutni akár a célig is!

Borenich Gábor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budafoktriatlon.blog.hu/api/trackback/id/tr902224404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása